Podinspektor w Dziale Inwestycji i Ochrony Dróg - KONKURS!
Opis stanowiska:
Do zadań zatrudnionej na tym stanowisku osoby będzie należało między innymi:
- opracowywanie projektów planów finansowych inwestycji drogowych
- prowadzenie spraw w zakresie aktualizacji wieloletniego plany inwestycyjnego oraz załącznika inwestycyjnego do uchwały budżetowej w trakcie roku budżetowego
- w zakresie przygotowania inwestycji:
-uzyskanie wszelkich dokumentów pozwalających na przystąpienie do robót budowlanych - decyzje realizacji celu publicznego , pozwolenie na budowę, zgłoszenie zamiaru przeprowadzenie remontu, rozbudowy lub przebudowy
-pozyskanie dokumentacji technicznej
-uzyskanie prawa do terenu
-opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji technicznych związanych z inwestycjami drogowymi
- w zakresie realizacji inwestycji:
-zapewnienie nadzoru inwestorskiego - wyłonienie inwestora zastępczego/inżyniera kontraktu lub zawarcie umowy z inspektorem nadzoru
-czuwanie nad procesem realizacji
-udział w naradach i odbiorach
- prowadzenie rejestru nakładów zadań inwestycyjnych w układzie rzeczowo-finasowym
- sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji inwestycji
- rozliczanie inwestycji po jej zakończeniu, sporządzanie dokumentu przejęcia środka rwałego
- współpraca przy tworzeniu specyfikacji przetargowych, wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków Unii Europejskiej, budżetu Państwa itp.
Wymagania:
Wymogi kwalifikacyjne:
Wymagane wykształcenie
- konieczne: średnie techniczne
- pożądane:
-średnie technik budownictwa lądowego z doświadczeniem w pracy w zakresie inwestycji oraz wykaże się znajomością zagadnień procesu inwestycyjnego wynikających z zatrudnienia w wykonawstwie lub przy projektowaniu ( wymagany 2 letni staż zawodowy)
-wyższe techniczne ( pożądane kierunki budownictwo, inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna lub pokrewne
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
Dodatkowe:
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych MS i OFFICE
- znajomość programów kosztorysowych
- dobra organizacja pracy
- odporność na stres
- komunikatywność
Wykaz wymaganych dokumentów:
- CV, list motywacyj
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończonych kursów, szkoleń, świadectw pracy. Oryginały do wglądu w późniejszym etapie rekrutacji
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002r. nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.z 2008r. nr223)
- opinia o pracy lub referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada)
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - Przed podpisaniem umowy z wybrana osobą dostarczenie zaświadczenia o niekaralności.
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
Kontakt:
Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie swojej oferty do dnia 29.08.2009r. na adres:
Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu, ul.Armii Krajowej 35, w godz. 7.30 do 15.30, w sekretariacie , w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Konkurs na urzędnicze stanowisko podinspektora w Dziale Inwestycji i Ochrony Dróg"
Telefon kontaktowy: 074/641-44-05
Termin otwarcia ofert 01.06.2009r.
Źródło: urzadpracy.pl
Data ważności oferty: 9 sierpień 2009
WróćInformacja prasowa Konfederacji Lewiatan: W dłuższej perspektywie nie można odrzucić wprowadzenia 4-dniowego tygodnia pracy. Wcześniej trzeba jednak przeanalizować warunki jego wdrożenia, tak aby nie podwyższył kosztów pracy i był bezpieczny dla gospodarki. 4-dniowy tydzień pracy wiązałby się jednak z obniżeniem wynagrodzeń i zmniejszeniem liczby pracowników.
czytaj więcejWARUNKI PRACY I PŁACY
Miejsce pracy:Poznańska 8, 58-303 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków:Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie szkoły.
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:NIE
Wymiar etatu:0.875
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:35
Liczba godzin pracy w miesiącu:160
Data rozpoczęcia:01.09.2021
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN Wynagrodzenie podstawowe + wysługa lat + premia.
Wymiar czasu pracy: 7/8 etatu
Praca w godz. 14:00-21:00
System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:sprzątaczka biurowa
czytaj więcejWARUNKI PRACY I PŁACY
Miejsce pracy:Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Opis zadań:Zgodny z wnioskiem
Rodzaj umowy:Nie dotyczy
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:NIE
Wymiar etatu:1
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:40
Liczba godzin pracy w miesiącu:160
Data rozpoczęcia:10.08.2021
Liczba miesięcy:3
Stypendium brutto:1 489 PLN
System wynagradzania:nie dotyczy
Zawód:technik administracji*
czytaj więcejWARUNKI PRACY I PŁACY
Miejsce pracy:Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków:Zgodny z wnioskiem
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:NIE
Wymiar etatu:1
Zmianowość:ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu:40
Liczba godzin pracy w miesiącu:160
Data rozpoczęcia:27.07.2021
Data zakończenia pracy:26.07.2023
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN
System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:pozostali pracownicy zakładów pogrzebowych
czytaj więcejWARUNKI PRACY I PŁACY
Miejsce pracy:Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków:Zgodny z wnioskiem
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:NIE
Wymiar etatu:1
Zmianowość:ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu:40
Liczba godzin pracy w miesiącu:160
Data rozpoczęcia:27.07.2021
Data zakończenia pracy:26.07.2023
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN
System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:pozostali pracownicy zakładów pogrzebowych
czytaj więcej