sowie

Oferty pracy, praca w Wałbrzychu i okolicy, rynek pracy, Dolny Śląsk

POLECAMY

Ostatnio komentowane
Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
Data newsa: 2008-12-05 08:18:00

Ostatni komentarz: uwazajcie szef ochrony Billa zabawia sie z dziewczynami ze sklepu
dodany: 2009.10.04 08:48:39
przez: gal anonim
czytaj więcej
Data newsa: 2009-09-23 11:58:28

Ostatni komentarz: Nie ośmieszaj się. Za takie pieniądze sam sobie pisz te teksty.
Pisząc takie zlecenia pokazujesz swoją pogardę dla copywritingu i własne pazerstwo oraz brak wiedzy ogólnej. Jesteś kolejnym wyzyskiwaczem, któremu wydaje się, że daje pracę.

Zastanów się człowieku zanim zanim napiszesz kolejny ochłap.
dodany: 2009.10.03 15:11:08
przez: SZAKAL
czytaj więcej
Data newsa: 2008-12-12 14:33:00

Ostatni komentarz: Panowie może by tak trochę więcej szacunku dla ludzi ktorzy potrafią spawać??
Sami sobie uwlaszczacie takimi pięniedzmi!!!!!!!!
dodany: 2009.09.30 20:02:49
przez: Rafal z Chojnic
czytaj więcej
Data newsa: 2009-09-28 14:03:02

Ostatni komentarz: 1000 zł brutto? Bez przesady. Zo zrobić potem z taką kasą?
dodany: 2009.09.29 00:14:28
przez: ola
czytaj więcej
Data newsa: 2009-01-30 09:41:00

Ostatni komentarz: Nie pracujcie tam ta firma profesjonalnie okrada pracowników! Nie dajcie się skusić na niebotyczne pieniądze!
To nie prawda!!!!!!!!! Napracujecie się zniszczycie sobie auto i nie zobaczycie złotówki. PO PROSTU ZŁODZIEJE!!!
dodany: 2009.09.20 02:02:57
przez: Marcin
czytaj więcej
Data newsa: 2009-03-26 15:22:00

Ostatni komentarz: nigdy niepowiem o tej hurtowni nic złego nauczyła mnie życia-pozdrawiam właścicielke.s-przy
dodany: 2009.09.07 11:30:58
przez: s.przy.
czytaj więcej
Data newsa: 2009-06-08 13:40:00

Ostatni komentarz: NIE POLECAM TEJ FIRMY. OSOBISCIE TAM UCZESTNICZYŁAM W KURSIE PO TYM JAK OBIECANO NAM PRACE W SOKOŁOWSKU OD 1 WRZESNIA. OKAZAŁO SIE TO KŁAMSTWEM I PRACY NAM NIE DANO
dodany: 2009.09.01 12:48:26
przez: DZIUNIA
czytaj więcej
INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH W REFERACIE FINANSOWYM
2017-11-22 13:34:30

 Oferta pracy: KF/ INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH W REFERACIE FINANSOWYM

Numer: StPr/17/3703

Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu


 WARUNKI PRACY I PŁACY


Miejsce pracy: Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie 
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami pracowników jednostek samorządowych Gminy Mieroszów (urząd, jednostki oświatowe):
a) sporządzanie list płac oraz kart wynagrodzeń,
b) prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz Powiatowym Urzędem Pracy,
c) obsługa programu Płatnik i PFRON;
2) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie budżetu gminy;
3) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw;
4) wydawanie zaświadczeń;
5) współudział w opracowywaniu i wykonywaniu budżetu
Warunki pracy na stanowisku:
1) praca na stanowisku urzędniczym;
2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;
3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;
4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:
W miesiącu październiku 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

Praca w godzinach:
w poniedziałki, wtorki, czwartki w godz.: 7.30-15.30,
w środy w godz.: 7.30-16.30,
w piątki w godz.: 7.30-14.30

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2018
Wynagrodzenie brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji:
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE


WYMAGANIA


Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia
Wymagania pożądane
Umiejętności i uprawnienia:
naliczanie płac
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem:
lata: 3
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku ekonomia; 2) staż pracy 3 lata; 3) doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw kadrowo-płacowych, księgowych; 4) obywatelstwo polskie; 5) kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta zpełni praw publicznych; 6) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego; 2) szkolenia z zakresu spraw kadrowo-płacowych, księgowych; 3) umiejętność posługiwania się przepisami prawa, w szczególności z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji wsprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 4) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office, programów finansowo-księgowych; 5) cechy osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, obowiązkowość i terminowość w załatwianiu spraw, samodzielność myślenia i działania, komunikatywność, umiejętność pracy wzespole, wysoka kultura osobista, dyskretność, odporność na stres.


DANE PRACODAWCY


Pracodawca: Urząd Miejski w Mieroszowie
Krótki opis działalności gospodarczej:
Nr KRAZ:
Adres www:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Beata Brzezińska
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, potwierdzony własnoręcznym podpisem;
2) życiorys Curriculum Vitae, potwierdzony własnoręcznym podpisem;
3) dokument poświadczający wykształcenie: odpis dyplomu lub zaświadczenie o ukończeniu studiów (po zakończeniu naboru do zwrotu);
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw kadrowo-płacowych, księgowych;
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.);
7) kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie;
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
9) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta zpełni praw publicznych, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby naboru, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t .j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922), potwierdzone własnoręcznym podpisem.

Uwaga:
Treść składanych oświadczeń przez kandydatów wymienionych w punkcie 6 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mieroszowie pl. Niepodległości 1, I piętro, pokój nr 7 - sekretariat lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego - pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów z adresem zwrotnym oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. finansowych w terminie do dnia 6 grudnia 2017 r. do godz.16.30
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z Zarządzeniem Nr 58/2012 Burmistrza Mieroszowa z dnia 25 czerwca 2012 r. w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu oraz opublikowanie w BIP Urzędu Miejskiego w Mieroszowie.


Sposób kontaktu / przekazania dokum.: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta


POZOSTAŁE DANE


Liczba miejsc pracy: 1 w tym dla niepełnosprawnych: 0
Data dodania: 22.11.2017
Data aktualizacji:
Data ważności: 06.12.2017
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: NIE
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON): NIE
Możliwe przekazanie do realizacji przez inny PUP: NIE
Data udostępnienia na portalu Europejskich Służb Zatrudnienia: 22.11.2017


Data ważności oferty: 22 grudzień 2017

Wróć
dodaj komentarz