sowie

Oferty pracy, praca w Wałbrzychu i okolicy, rynek pracy, Dolny Śląsk

POLECAMY

Ostatnio komentowane
Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
Data newsa: 2008-12-05 08:18:00

Ostatni komentarz: uwazajcie szef ochrony Billa zabawia sie z dziewczynami ze sklepu
dodany: 2009.10.04 08:48:39
przez: gal anonim
czytaj więcej
Data newsa: 2009-09-23 11:58:28

Ostatni komentarz: Nie ośmieszaj się. Za takie pieniądze sam sobie pisz te teksty.
Pisząc takie zlecenia pokazujesz swoją pogardę dla copywritingu i własne pazerstwo oraz brak wiedzy ogólnej. Jesteś kolejnym wyzyskiwaczem, któremu wydaje się, że daje pracę.

Zastanów się człowieku zanim zanim napiszesz kolejny ochłap.
dodany: 2009.10.03 15:11:08
przez: SZAKAL
czytaj więcej
Data newsa: 2008-12-12 14:33:00

Ostatni komentarz: Panowie może by tak trochę więcej szacunku dla ludzi ktorzy potrafią spawać??
Sami sobie uwlaszczacie takimi pięniedzmi!!!!!!!!
dodany: 2009.09.30 20:02:49
przez: Rafal z Chojnic
czytaj więcej
Data newsa: 2009-09-28 14:03:02

Ostatni komentarz: 1000 zł brutto? Bez przesady. Zo zrobić potem z taką kasą?
dodany: 2009.09.29 00:14:28
przez: ola
czytaj więcej
Data newsa: 2009-01-30 09:41:00

Ostatni komentarz: Nie pracujcie tam ta firma profesjonalnie okrada pracowników! Nie dajcie się skusić na niebotyczne pieniądze!
To nie prawda!!!!!!!!! Napracujecie się zniszczycie sobie auto i nie zobaczycie złotówki. PO PROSTU ZŁODZIEJE!!!
dodany: 2009.09.20 02:02:57
przez: Marcin
czytaj więcej
Data newsa: 2009-03-26 15:22:00

Ostatni komentarz: nigdy niepowiem o tej hurtowni nic złego nauczyła mnie życia-pozdrawiam właścicielke.s-przy
dodany: 2009.09.07 11:30:58
przez: s.przy.
czytaj więcej
Data newsa: 2009-06-08 13:40:00

Ostatni komentarz: NIE POLECAM TEJ FIRMY. OSOBISCIE TAM UCZESTNICZYŁAM W KURSIE PO TYM JAK OBIECANO NAM PRACE W SOKOŁOWSKU OD 1 WRZESNIA. OKAZAŁO SIE TO KŁAMSTWEM I PRACY NAM NIE DANO
dodany: 2009.09.01 12:48:26
przez: DZIUNIA
czytaj więcej
INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH W REFERACIE FINANSOWYM
2017-12-15 15:11:05

 Oferta pracy: BB/ INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH W REFERACIE FINANSOWYM

Numer: StPr/17/3830

Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu


 WARUNKI PRACY I PŁACY


Miejsce pracy: Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami pracowników jednostek samorządowych Gminy Mieroszów (urząd, jednostki oświatowe):
a) sporządzanie list płac oraz kart wynagrodzeń,
b) prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz Powiatowym Urzędem Pracy,
c) obsługa programu Płatnik i PFRON;
2) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie budżetu gminy;
3) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw;
4) wydawanie zaświadczeń;
5) współudział w opracowywaniu i wykonywaniu budżetu.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 14.12.2017
Wynagrodzenie brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Typ propozycji:
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE


WYMAGANIA


Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem:
lata: 3
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku ekonomia; 2) staż pracy 3 lata; 3) doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw kadrowo-płacowych, księgowych; 4) obywatelstwo polskie; 5) kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta zpełni praw publicznych; 6) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego; 2) szkolenia z zakresu spraw kadrowo-płacowych, księgowych; 3) umiejętność posługiwania się przepisami prawa, w szczególności z zakresu ustawy ofinansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy osamorządzie gminnym, ustawy opracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji wsprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 4) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows ipakietu Office, programów finansowo-księgowych; 5) cechy osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, obowiązkowość i terminowość w załatwianiu spraw, samodzielność myślenia idziałania, komunikatywność, umiejętność pracy wzespole, wysoka kultura osobista, dyskretność, odporność na stres. 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami pracowników jednostek samorządowych Gminy Mieroszów (urząd, jednostki oświatowe): a) sporządzanie list płac oraz kart wynagrodzeń, b) prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz Powiatowym Urzędem Pracy, c) obsługa programu Płatnik i PFRON; 2) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie budżetu gminy; 3) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw; 4) wydawanie zaświadczeń; 5) współudział w opracowywaniu i wykonywaniu budżetu. 4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca na stanowisku urzędniczym; 2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu; 3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu; 4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.


DANE PRACODAWCY


Pracodawca: Urząd Miejski w Mieroszowie
Krótki opis działalności gospodarczej:
Nr KRAZ:
Adres www:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: Beata Brzezińska
Numer telefonu: 74 8494-319
E-mail: bbrzezinska@mieroszow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, potwierdzony własnoręcznym podpisem;
2) życiorys Curriculum Vitae, potwierdzony własnoręcznym podpisem;
3) dokument poświadczający wykształcenie: odpis dyplomu lub zaświadczenie oukończeniu studiów (po zakończeniu naboru do zwrotu);
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw kadrowo-płacowych, księgowych;
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.);
7) kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej orazzaświadczenie o zdanym egzaminie;
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
9) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta zpełni praw publicznych, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, napotrzeby naboru, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t .j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922), potwierdzone własnoręcznym podpisem.
Treść składanych oświadczeń przez kandydatów wymienionych w punkcie 6 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie
Urzędu Miejskiego w Mieroszowie Pl. Niepodległości 1, I piętro, pokój nr 7 - sekretariat lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego - Pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów. Nakopercie należy umieścić adres zwrotny oraz dopisek: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds.finansowych.
Dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 27 grudnia 2017 r. dogodz.1630.
Dokumenty, które będą składane oraz przesyłane pocztą muszą wpłynąć do urzędu dodnia 27 grudnia 2017 r. dogodz.1630.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

8. Dodatkowe informacje:
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z Zarządzeniem Nr 58/2012 Burmistrza Mieroszowa z dnia 25 czerwca 2012 r. w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu oraz opublikowanie w BIP Urzędu Miejskiego wMieroszowie.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail


POZOSTAŁE DANE


Liczba miejsc pracy: 1 w tym dla niepełnosprawnych: 0
Data dodania: 14.12.2017
Data aktualizacji:
Data ważności: 12.01.2018
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: NIE
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON): NIE
Możliwe przekazanie do realizacji przez inny PUP: NIE
Data udostępnienia na portalu Europejskich Służb Zatrudnienia: 14.12.2017


Data ważności oferty: 14 styczeń 2018

Wróć
dodaj komentarz