Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni osobę na stanowisku: Specjalisty ds. księgowości. Miejsce pracy Wałbrzych.
Osoba będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie ksiąg zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
- odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie deklaracji, prowadzenie dokumentacji podatkowej,
- współudział przy prowadzeniu dokumentacji księgowej i podejmowaniu czynności księgowych oraz rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- sporządzanie deklaracji oraz sprawozdań przewidzianych przepisami prawa (sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych, innych wymaganych przepisami prawa),
- udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych fundacji- miesięcznych, kwartalnych i rocznych zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami rachunkowości,
- bieżąca analiza i uzgadnianie sald kont księgowych,
- kontrola kosztów stałych,
- rozliczanie podatku VAT,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem i księgowaniem dokumentów (w tym związanych z realizowanymi projektami, dofinansowanymi ze środków UE i publicznych),
- kontrola i audyt dokumentów księgowych,
- przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,
- przygotowywanie raportów na rzecz NBP,GUS i Instytucji Pośredniczących nadzorujących realizację projektów dofinansowanych ze środków UE i publicznych,
- aktywne uczestnictwo w optymalizacji procesów księgowych i finansowych,
- bieżąca współpraca z Głównym Księgowym- Członkiem Zarządu Fundacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowana ekonomia, finanse, rachunkowość),
- minimum 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości,
- bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i praktyczna znajomość bieżących przepisów prawa podatkowego,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego oraz umiejętność ich interpretacji i praktycznego stosowania,
- umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych,
- znajomość systemu finansowo-księgowego klasy ERP oraz biegłość w posługiwaniu się arkuszami kalkulacyjnymi,
- biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- prawo jazdy,
- rzetelność, sumienność oraz odpowiedzialność,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz dokładność,
- samodzielność w realizowaniu zadań,
- zdolności organizacyjne i umiejętność współpracy zespołowej,
- mile widziana znajomość zagadnień z obszaru kontrolingu (planowanie, budżetowanie, raportowanie),
- mile widziane doświadczenie w służbach księgowych fundacji.
Wybranemu kandydatowi FRW oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w stale rozwijającej się instytucji otoczenia biznesu o ugruntowanej pozycji na rynku
możliwość rozwoju osobistego
Osoby zainteresowane uprzejmie prosimy o przesłanie aktualnego życiorysu wraz z listem motywacyjnym (w terminie 14 dni od daty ogłoszenia) na adres e-mail: biuro@frw.pl
Nadesłanych aplikacji nie zwracamy, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Życiorys powinien zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).
Prosimy o zawarcie w CV i liście motywacyjnym klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fundusz Regionu Wałbrzyskiego z siedzibą w Wałbrzychu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO)
Więcej informacji: https://frw.pl/19077/praca-specjalista-ds-ksiegowosci-2/
Data ważności oferty: 18 marzec 2023
WróćCzy branża usług rozwojowych potrafi dbać o rozwój własnych kadr? Czy na pewno jest odpowiednio innowacyjna? Wątpliwości w tych kwestiach zasiać mogą wyniki badania drugiej edycji Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego. Eksperci są zdania, że zawarte w najnowszym raporcie cyfry i statystyki to nie wszystko - rzeczywistość jest bardziej złożona, niż wskazywałyby na to suche dane.
Sektor usług rozwojowych ma dziś do dyspozycji całą paletę dojrzałych, zaawansowanych technologii wspierających proces edukacji. Przed branżą tą stoi też szereg całkiem poważnych wyzwań, związanych chociażby z upowszechnianiem środków komunikacji zdalnej, sztucznej inteligencji, technologii immersyjnych; z postępem robotyzacji i automatyzacji. Coraz mocniej na kształt branży oddziałuje wymóg dostarczania usług o zweryfikowanej jakości, wzrost popytu na interdyscyplinarność i hiperspecjalizację, także niestabilna sytuacja gospodarcza i zmiany demograficzne.
Autorzy raportu z badania Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego II - branża usług rozwojowych zauważyli dwa tempa inwestycji w nowe rozwiązania w zakresie dostarczania usług rozwojowych: branża w pierwszej kolejności wykorzystuje prostsze rozwiązania zorientowane przede wszystkim na zdalne realizowanie usług: e-learning, blended learning, videolearning. Rośnie także wykorzystanie tych bardziej zaawansowanych, tj. sztuczna inteligencja oraz technologie VR i AR (rzeczywistość wirtualna i rozszerzona). Nadal jednak zastosowanie tych technologii jest rzadkie za sprawą wysokich kosztów realizacji takiej usługi.
Serdecznie zapraszamy do udziału w tegorocznych obchodach Dni Pracodawców - z tej okazji już 25 października odbędzie się spotkanie warsztatowo-szkoleniowe "Rekrutacja i selekcja - wstęp do budowania sukcesu organizacji"!
Kiedy? 25 października 2023 r., godz. 9.00 - 14.00
Gdzie? Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5B
W opinii pracodawców oraz ekspertów, którzy brali udział w badaniach jakościowych, rok 2021 w sektorze komunikacji marketingowej okazał się zaskakująco udany. Niektórzy mówili wręcz o "małej hossie" na rynku. Zgodnie z deklaracją pracodawców w 2021r. aż 83% firm zanotowało zysk, a tylko 8% stratę. W porównaniu z 2020r. udział firm, które zarejestrowały wzrosty finansowe, zwiększył się o 21 p.p.
Zdecydowana większość pracodawców nie planuje zmian w poziomie zatrudnienia ani w perspektywie dwóch, ani pięciu lat. 88% pracodawców prognozuje utrzymanie liczby pracowników w swojej firmie w kolejnych dwóch latach, a tylko 6% myśli o zatrudnieniu nowych osób. Aż 96% zatrudnionych w sektorze deklaruje, że są zadowoleni lub bardzo zadowoleni ze swojej aktualnej pracy i nie zamierzają jej zmieniać w najbliższym roku.
Fundusz Regionu Wałbrzyskiego będący instytucją otoczenia biznesu zajmującą się wsparciem finansowym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudni osobę na stanowisku: Specjalisty ds. księgowości. Miejsce pracy Wałbrzych.
czytaj więcejInformacja prasowa Konfederacji Lewiatan: W dłuższej perspektywie nie można odrzucić wprowadzenia 4-dniowego tygodnia pracy. Wcześniej trzeba jednak przeanalizować warunki jego wdrożenia, tak aby nie podwyższył kosztów pracy i był bezpieczny dla gospodarki. 4-dniowy tydzień pracy wiązałby się jednak z obniżeniem wynagrodzeń i zmniejszeniem liczby pracowników.
czytaj więcej